Polityka Prywatności

Jesteśmy prawnikami, którzy zajmują się nowymi technologiami i ochroną danych osobowych, a tym samym bardzo zależy nam na tym abyś czuł, że dbamy o Twoje dane osobowe. Dlatego na tej podstronie możesz przeczytać o tym jak przetwarzamy te informacje, które uzyskujemy w związku z Twoimi odwiedzinami na bytelaw.pl lub na naszych fanpage'ach w mediach społecznościowych.

Najważniejsze Informacje

Administratorem jest: Bytelaw Nosowski i Lewańska Radcowie Prawni spółka partnerska z siedzibą w Toruniu, adres: ul. Władysława Łokietka 5, 87-100 Toruń.

  • Kontakt do administratora: adres korespondencyjny wskazany powyżej, lub e-mail: kontakt@bytelaw.pl
  • Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych:
    • gdy odwiedzasz naszą stronę internetową, blogi i profile społecznościowe – art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, czyli uzasadniony interes administratora – tym interesem jest zapewnienie prawidłowego działania strony, prowadzenie statystyk, działania marketingowe, przeciwdziałanie naruszeniom prawa,
    • gdy korzystasz z formularza kontaktowego – art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, czyli uzasadniony interes administratora – tym interesem jest kontaktowanie się oraz udzielanie odpowiedzi na zadane pytania,
    • gdy jesteś naszym klientem lub kontrahentem:
      • art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, czyli przetwarzanie dla zawarcia lub wykonania umowy,
      • art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, czyli przetwarzanie jako obowiązek prawny – w szczególności w zakresie wynikającym z przepisów podatkowych oraz ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych,
      • jeżeli przetwarzamy dane osobowe dot. wyroków i postępowań karnych – art. 10 RODO,
      • art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, czyli uzasadniony interes administratora – tym interesem jest dochodzenie roszczeń oraz obrona przed roszczeniami,
    • jeżeli działasz w imieniu naszego klienta lub kontrahenta – art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, czyli uzasadniony interes administratora – tym interesem jest realizacja zawieranych umów i kontaktowanie się z przedstawicielami.
  • Źródła danych: Rejestry przedsiębiorców (CEiDG i KRS), rejestry dot. praw własności intelektualnej (UPRP, EUIPO, WIPO), Klienci oraz źródła powszechnie dostępne (Internet, media społecznościowe).

Twoje prawa: prawo dostępu, sprostowania, usunięcia danych, żądania ograniczenia przetwarzania, żądania przeniesienia danych, wniesienia skargi, wyrażenia sprzeciwu.

NIE ZNALAZŁAŚ(EŚ) POTRZEBNYCH INFORMACJI? SPRAWDŹ SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE O PRZETWARZANIU TWOICH DANYCH ZAWARTE PONIŻEJ

INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

W Bytelaw przetwarzamy dane osobowe zgodnie z treścią przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: „RODO”).

Nasza działalność regulowana jest ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 499, ze zm.), nakazującą nam m.in. zachować tajemnicę zawodową. Dbając o wysoki standard ochrony danych osobowych, szczegółowo opisaliśmy to, w jaki sposób przetwarzamy dane osobowe w ByteLaw, na jakich podstawach prawnych się opieramy i jakie są Twoje prawa w związku z tym, że działamy jako Administrator danych osobowych.

Kto jest Administratorem moich danych osobowych?

Administratorem Twoich danych osobowych jest Bytelaw Nosowski i Lewańska Radcowie Prawni spółka partnerska z siedzibą w Toruniu, adres: ul. Władysława Łokietka 5, 87-100 Toruń, zarejestrowana przez Sąd Rejonowy w Toruniu, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000990835, NIP: 8792741761, REGON: 523038621.

Jak mogę skontaktować się z Administratorem?

Kontakt z Administratorem możliwy jest za pośrednictwem następujących środków:

  • listownie, poprzez wysłanie przesyłki na adres: Bytelaw Nosowski i Lewańska Radcowie Prawni sp. p., ul. Władysława Łokietka 5, 87-100 Toruń.
  • pocztą elektroniczną na adres: kontakt@bytelaw.pl.

Na jakiej podstawie Administrator przetwarza moje dane?

Prawna podstawa przetwarzania danych osobowych różni się w zależności od sytuacji opisanych poniżej i zależy od tego, w jaką interakcję z nami wchodzisz.

Jeżeli korzystasz z formularza kontaktowego znajdującego się na stronie internetowej lub wysyłasz nam wiadomość na podany w ramach strony adres e-mail lub kontaktujesz się z nami listowniePrzetwarzamy Twoje dane osobowe w celu kontaktowania się z Tobą i wymiany wiadomości.   Prawną podstawą do przetwarzania danych w tym zakresie jest przepis art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, umożliwiający przetwarzanie danych w sytuacji, gdy jest to niezbędne do realizacji celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią.   Prawnie uzasadnionym interesem administratora w tym przypadku jest konieczność przetwarzania danych w celu kontaktu z osobami i udzielenia im odpowiedzi na przekazane treści.
Jeśli jesteś już naszym Klientem, Usługodawcą albo współpracujesz z nami na podstawie umowy cywilnoprawnej Przetwarzamy dane osobowe osób, z którymi nawiązujemy relacje biznesowe, takie jak dane naszych klientów, dostawców, partnerów biznesowych albo zewnętrznych usługodawców, z których wsparcia korzystamy.   W takich przypadkach podstawą prawną do przetwarzania danych osobowych jest przepis art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, umożliwiający przetwarzanie danych w sytuacji, gdy jest to niezbędne do zawarcia oraz wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.   Ponadto, przetwarzamy Twoje dane w celu wypełniania ciążących na nas obowiązków prawnych w związku z zawieraniem umów, w szczególności rachunkowych i podatkowych – na podstawie przepisu art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, umożliwiającego przetwarzanie danych w sytuacji, gdy jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. Ten obowiązek prawny obejmuje w szczególności realizację obowiązków podatkowych oraz przechowywanie akt prowadzonych spraw.   Prawną podstawą do przetwarzania danych w tym zakresie jest również przepis art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, umożliwiający przetwarzanie danych w sytuacji, gdy jest to niezbędne do realizacji celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią.   Prawnie uzasadnionym interesem administratora w tym przypadku jest prowadzenie windykacji oraz obrona przed roszczeniami.
Jeżeli nie jesteś naszym Klientem a przetwarzamy Twoje dane osobowe związane z prowadzonymi postępowaniami oraz doradztwem prawnym na rzecz naszych KlientówW tym przypadku, przetwarzamy Twoje dane w celu realizacji usług na rzecz naszych klientów, zgodnie z przepisami ustawy o radcach prawnych. Obejmuje to w szczególności przetwarzanie danych w związku z prowadzeniem postępowań oraz zapewniania doradztwa prawnego – na podstawie przepisu art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, umożliwiającego przetwarzanie danych w sytuacji, gdy jest to niezbędne do realizacji prawnie uzasadnionego interesu administratora lub strony trzeciej. Prawnie uzasadniony interes obejmuje konieczność przetwarzania danych przez nas w celu zapewnienia naszemu klientowi odpowiedniej pomocy prawnej.
Jeśli jesteś osobą, która występuje w imieniu naszego klienta, dostawcy, partnera biznesowego lub usługodawcy (czyli podmiotu, która zawarł z nami umowę) i w związku z tym kontaktujesz się z nami, działając jako jego przedstawiciel (np. jako członek zarządu, pracownik lub współpracownik)Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu zawarcia lub wykonania umowy pomiędzy nami a klientem, dostawcą lub usługodawcą.   Prawną podstawą do przetwarzania Twoich danych osobowych jest przepis art. 6 ust. 1 lit f) RODO, który wskazuje, że przetwarzanie danych jest dopuszczalne w sytuacji, gdy jest to niezbędne do realizacji celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią.   Prawnie uzasadnionym interesem administratora w tym przypadku jest właśnie zawarcie lub wykonanie umowy pomiędzy nami a naszym klientem lub usługodawcą, co wymaga kontaktowania się z przedstawicielami klienta lub usługodawcy.
Jeżeli wchodzisz na nasze profile na Facebooku (facebook.com/radca.michal.nosowski lub facebook.com/ByteLaw-Prawo-nowych-technologii), LinkedInie lub kanał na YouTube, obserwujesz je lub reagujesz na zamieszczane przez nas materiałyPrzetwarzamy Twoje dane osobowe w celu monitorowania ruchu i prowadzenia działań marketingowych dotyczących naszych usług. W ramach portali społecznościowych możemy kierować do Ciebie treści marketingowe zgodnie z regulaminem tych platform.   Dane związane z działalnością naszego profilu na Facebooku, LinkedInie i YouTube przetwarzamy na podstawie przepisu art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, czyli na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu, przy czym prawnie uzasadnionym interesem administratora w tym przypadku jest prowadzenie statystyk i działań marketingowych.

Jeżeli przetwarzamy dane:

  • szczególnej kategorii, w rozumieniu art. 9 RODO,
  • dot. wyroków skazujących oraz czynów zabronionych oraz powiązanych środków bezpieczeństwa w rozumieniu art. 10 RODO,

odbywa się to zgodnie z prawem, w związku z wykonywaniem przez nas zawodu radcy prawnego oraz prowadzonych postępowań i świadczenia doradztwa prawnego. Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest art. 9 ust. 2 lit. f) RODO oraz art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w związku z art. 10 RODO.

Źródła danych osobowych

W sytuacjach, gdy przetwarzamy Twoje dane osobowe i pochodzą one z innych źródeł niż bezpośrednio od Ciebie (w rozumieniu art. 14 RODO), w szczególności w związku z prowadzeniem postępowań sądowych lub realizowaniem usług prawnych na rzecz klientów, źródłem danych będą:

  • nasi Klienci,
  • odpowiednie rejestry odnoszące się do prowadzonej działalności gospodarczej, takie jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEiDG), Krajowy Rejestr Sądowy (KRS),
  • rejestry związane z prawami własności intelektualnej, takie jak: rejestr Urzędu Patentowego Rzeczypospolitej Polskiej (UPRP), rejestr Europejskiego urzędu ds. Własności Intelektualnej (EUIPO), rejestr Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO),
  • inne źródła powszechnie dostępne – Internet, media społecznościowe, strony internetowe.

Komu mogą zostać przekazane Twoje dane osobowe?

W celu prawidłowego świadczenia przez nas usług korzystamy z pomocy niektórych podmiotów trzecich. Dlatego podane przez Ciebie dane osobowe mogą zostać przekazane:

  • podmiotowi świadczącemu na naszą rzecz usługi serwerowe i hostingowe – OVH sp. z o.o. (ul. Powstańców Śląskich 9, 53-332 Wrocław),
  • podmiotowi odpowiedzialnemu za hosting bloga Wśród Danych – Wix.com Inc.z siedzibą w Tel Awiwie, Izrael,
  • podmiotowi świadczącemu na naszą rzecz usługi księgowe,
  • podmiotom świadczącym usługi pocztowe – Poczta Polska S.A. (ul. Rodziny Hiszpańskich 8, 00-940 Warszawa) oraz inne podmioty świadczące usługi kurierskie,
  • organom wymiaru sprawiedliwości oraz organom administracji, którym przekazujemy dane związane z prowadzonymi postępowaniami – w szczególności są to sądy powszechne, komornicy, prokuratura, jednostki samorządu terytorialnego,
  • innym kancelariom, doradcom prawnym i podatkowym, podwykonawcom oraz współpracownikom, którym dane przekazujemy w związku z prowadzoną przez nas działalnością oraz prowadzonymi postępowaniami,
  • podmiotom świadczącym usługi chmurowe oraz hosting poczty elektronicznej – Microsoft Corporation Inc z siedzibą w stanie Washington, USA oraz Microsoft Ireland Operations Ltd.

Dodatkowo, jeśli odwiedzasz nasze profile w mediach społecznościowych, Twoje dane mogą być przetwarzane przez następujące podmioty:

  • podmiotowi, który zarządza portalem społecznościowym Facebook – Meta Platforms Ireland Limited oraz Meta Platforms Inc. z siedzibą w Mountain View, Kalifornia,
  • podmiotowi, który zarządza portalem społecznościowym YouTube – Google Ireland Ltd. oraz Google LLC z siedzibą w Mountain View w Kalifornii
  • podmiotowi, który zarządza portalem społecznościowym LinkedIn – LinkedIn Ireland Unlimited Company oraz LinkedIn Corp. z siedzibą w San Francisco, Kalifornia, USA.

W związku z możliwością przetwarzania danych osobowych przez takie podmioty jak Wix.com, Google, Microsoft, LinkedIn lub Meta Platforms twoje dane osobowe mogą być przedmiotem transferu poza Europejski Obszar Gospodarczy. W przypadku Microsoft, korzystamy tylko z europejskich centrów danych, co oznacza, że przekazywanie danych do USA następuje jedynie w ograniczonym zakresie.

W przypadku podmiotu kontrolujące grupę Wix.com – podstawą prawną transferu jest decyzja o adekwatności wydana przez Komisję Europejską wobec Izraela.

Prawną podstawą do przekazania danych do USA w przypadku Google, Microsoft, Meta Platforms i Wix.com (w zakresie w jakim przekazują tam dane) jest program Data Privacy Framework, zatwierdzony przez Komisję Europejską.

W przypadku LinkedIn – prawną podstawą do przekazania danych do USA jest umowa zawierająca Standardowe Klauzule Umowne, zatwierdzone przez Komisję Europejską

Jeżeli odwiedzasz nasze fanpage w ramach portali społecznościowych takich jak YouTube, Facebook lub LinkedIn, Twoje dane mogą być przetwarzane przez podmioty, który nimi zarządzają – wskazaliśmy je powyżej. W tym zakresie my oraz dany dostawca jesteśmy współadministratorami Twoich danych osobowych. Oznacza to, że możesz kierować pytania dotyczące przetwarzania danych w tym zakresie zarówno do nas jak i do podmiotu odpowiedzialnego za działanie platformy społecznościowej.

Jak długo przechowujemy Twoje dane osobowe?

Dokładamy starań, by przechowywać Twoje dane osobowe tylko tak długo, jak długo są one rzeczywiście niezbędne, a po tym czasie je usuwamy. Czas przechowywania Twoich danych osobowych zależy od tego, w jaką interakcję z nami wchodzisz:

  • Jeżeli jesteś osobą, która weszła na naszą stronę internetową, przetwarzamy Twoje dane osobowe tak długo, jak długo korzystasz ze strony oraz przez okres do 14 miesięcy po jej opuszczeniu.
  • W przypadku skontaktowania się z nami za pomocą formularza kontaktowego, telefonicznie, za pomocą poczty elektronicznej albo poczty zwykłej – przetwarzamy Twoje dane osobowe tak długo, jak długo trwa kontakt pomiędzy nami oraz przez okres 2 kolejnych miesięcy.
  • Jeśli jesteś naszym Klientem – przetwarzamy Twoje dane osobowe tak długo, jak długo świadczymy pomoc prawną na Twoją rzecz oraz przez okres 10 lat od momentu zakończenia jej świadczenia.
  • Jeśli jesteś naszym kontrahentem lub jego przedstawicielem (np. dostawcą albo usługodawcą) – przetwarzamy Twoje dane osobowe tak długo, jak długo obowiązuje umowa pomiędzy nami oraz do czasu przedawnienia roszczeń (do upływu 3 lat po rozwiązaniu lub wygaśnięciu umowy).
  • Dane przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków rachunkowych i podatkowych będą przetwarzane przez okres 5 lat od końca roku podatkowego, w którym upłynął termin płatności zobowiązania podatkowego.
  • Jeżeli obserwujesz nas w ramach portalu społecznościowego, reagujesz na nasze posty lub kontaktujesz się z nami za pośrednictwem naszego fanpage na YouTube, Facebooku lub LinkedIn, przetwarzamy Twoje dane osobowe przez okres trwania interakcji pomiędzy Tobą, a naszym fanpage/profilu

Jakie prawa przysługują Ci w związku z przetwarzaniem danych?

W związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych, przysługują Ci następujące prawa:

Prawo dostępu  Możesz żądać od nas potwierdzenia, że Twoje dane osobowe są przetwarzane oraz uzyskania stosownych informacji na ten temat, w tym informacji jakie dane są przetwarzane i w jakim celu.
Prawo do sprostowaniaMasz prawo żądać niezwłocznego sprostowania nieprawidłowych danych osobowych oraz uzupełnienia niekompletnych danych osobowych.
Prawo do usunięcia danychMasz prawo żądać niezwłocznego usunięcia danych osobowych, jeżeli zachodzi jedna z następujących okoliczności: dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane;wniosłaś/wniosłeś sprzeciw wobec przetwarzania i nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania;dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem;dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego. Nie ma to zastosowania, w zakresie w jakim przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne: do korzystania z prawa do wolności wypowiedzi i informacji;do wywiązania się z prawnego obowiązku nałożonego na administratora, wymagającego przetwarzania danych;do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
Prawo do żądania ograniczenia przetwarzania Masz prawo żądać ograniczenia przetwarzania danych osobowych, jeśli: kwestionujesz prawidłowość danych osobowych – na okres pozwalający nam sprawdzić prawidłowość tych danych;przetwarzanie jest niezgodne z prawem, ale sprzeciwiasz się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania;nie potrzebujemy już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne Tobie do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;wniosłaś/wniosłeś sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po naszej stronie są nadrzędne wobec podstaw Twojego sprzeciwu.
Prawo żądania przeniesienia danychMasz prawo otrzymać w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego dane osobowe Ciebie dotyczące oraz przesłać te dane osobowe innemu administratorowi, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody lub na podstawie umowy oraz w sposób zautomatyzowany.
Prawo do wniesienia skargiMasz prawo do wniesienia skargi na niezgodne z prawem przetwarzanie danych osobowych do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Prawo do wyrażenia sprzeciwuMasz prawo do wyrażenia sprzeciwu w zakresie, w jakim przetwarzanie odbywa się na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu.

Niezależnie od powyższego, realizacja Twoich praw może być ograniczona w związku z przepisami ustawy o radcach prawnych:

  • W zakresie w jakim:
    • chciałbyś skorzystać z prawa do informacji o tym, czy Twoje dane są przetwarzane (art. 15 ust. 1 RODO),
    • chciałbyś skorzystać z prawa uzyskania kopii danych osobowych (art. 15 ust. 3 RODO),
    • chciałbyś skorzystać z prawa do żądania ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO),
    • mielibyśmy realizować obowiązek o informowaniu Cię o sprostowaniu, usunięciu lub ograniczeniu przetwarzania danych osobowych (art. 19 RODO),

jeżeli takie dane objęte są naszą tajemnicą zawodową – mamy prawo odmówić realizacji takiego żądania lub obowiązku (podstawą jest tutaj art. 5a ust. 1 ustawy o radcach prawnych). Może to mieć w szczególności miejsce, gdy jesteś przeciwną stroną w postępowaniu prowadzonym na rzecz naszego klienta lub innym uczestnikiem prowadzonego postępowania.

  • W zakresie w jakim chciałbyś wyrazić sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, zgodnie z art. 21 RODO, mamy prawo odmówić realizacji takiego żądania, jeżeli dane osobowe zostały pozyskane w związku z udzielaniem przez nas pomocy prawnej.

W obu sytuacjach przedstawionych powyżej, masz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz skorzystania ze środków ochrony prawnej przed sądem.

O czym jeszcze warto wiedzieć?

Twoje dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym o profilowania, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz w przypadku przetwarzania danych w celu zawarcia lub wykonywania z nami umowy brak podania danych może skutkować niemożnością świadczenia przez nas usług.

Pliki cookie

Pliki cookie to małe pliki, umożliwiające lub ułatwiające korzystanie z niektórych funkcji strony internetowej. Mogą być zapisywane na Twoim urządzeniu bezpośrednio przez nas lub przez podmioty trzecie, z którymi współpracujemy. W ramach korzystania z plików cookie możemy przetwarzać dane osobowe, w szczególności takie jak adres IP, historia korzystania ze strony internetowej, czy też informacje o używanym urządzeniu lub oprogramowaniu. Stosowane przez nas pliki cookie są związane z funkcjonowaniem naszej strony internetowej, służą do kontroli ruchu na stronie, tworzenia statystyk w zakresie korzystania ze strony przez jej użytkowników, podejmowaniu działań marketingowych, zapobieganiu błędom i usterkom technicznym, zapewnieniu bezpieczeństwa strony czy też zapobieganiu nadużyciom i naruszeniom prawa.

Wyróżnia się następujące pliki cookie:

Cookie sesyjne: są przechowywane na urządzeniu w czasie, w którym korzystasz z naszej strony internetowej (są usuwane po zamknięciu przeglądarki). Cookie sesyjne umożliwiają prawidłowe korzystanie z naszej strony internetowej. Ich zablokowanie może skutkować wystąpieniem błędów lub uniemożliwieniem skorzystania ze strony.

Cookie trwałe: są przechowywane na Twoim urządzeniu do momentu ich skasowania lub do momentu ich wygaśnięcia.

Dodatkowo, pliki cookie dzielą się według następujących kategorii:

  1. Techniczne pliki cookie – pliki te są niezbędne do prawidłowego wyświetlania i działania strony internetowej. Pliki te mogą również wykrywać nieprawidłowości w zakresie funkcjonowania strony, przeciwdziałać nadużyciom (np. w związku z korzystaniem z narzędzia reCaptcha) i pomagać w naprawianiu błędów, jak również umożliwiają weryfikację zakresu wyrażonych przez użytkownika zgód na inne pliki cookie. Zablokowanie ich może spowodować nieprawidłowe działanie strony.
  2. Analityczne i statystyczne pliki cookie – te pliki cookie umożliwiają statystyk dotyczących korzystania z naszej strony internetowej przez użytkowników. Umożliwiają one m.in. weryfikację ruchu na stronie internetowej, liczenie ilości wejść, mierzenie sposobu korzystania ze strony oraz analizę tego z jakich urządzeń i przeglądarek korzystają użytkownicy. Narzędzia te mogą wymagać użycia plików cookie.

Ze szczegółową informacją dotyczącą tego jakie pliki cookie mogą być zapisane na Twoim urządzeniu, możesz zapoznać się w ramach bannera z informacją o plikach cookie, który wyświetla się na stronie internetowej. Zawiera on informację o konkretnych plikach cookie, ich przeznaczeniu oraz czasie, przez jaki będą przechowywane na Twoim urządzeniu.

Wykorzystanie plików cookie opiera się o Twoją zgodę, wyrażoną stosownie do treści przepisu art. 173 § 1 ustawy Prawo Telekomunikacyjne. Wskazujemy, że brak takiej zgody lub późniejsze usunięcie plików cookie może skutkować niemożnością skorzystania z funkcjonalności strony.

Istnieje możliwość ograniczenia lub wyłączenia plików cookie w ramach Twojego urządzenia, za pomocą ustawień przeglądarki internetowej. Przeglądarki internetowe umożliwiają wyłączenie wszystkich plików cookie lub ich części (np. pochodzącej od podmiotów trzecich). W przypadku wyłączenia plików cookie w części, na Twoim urządzeniu mogą zostać zapisane pliki cookie generowane przez naszą stronę, umożliwiające prawidłowe działanie strony. W przypadku ograniczenia stosowania plików cookie, korzystanie z naszych poszczególnych usług świadczonych może mieć jednak charakter ograniczony, a w niektórych wypadkach może okazać się niemożliwe.

Zachęcamy do przesłania opisu zagadnienia, sprawy lub umowy. Gwarantujemy pełną poufność danych.

Skontaktuj się z nami